Rørende talenter

Hei på dere! 
Jeg skal straks avgårde på jobb, kveldsvakt i dag. Så før jeg går vil jeg bare dele noen fine youtube-klipp som mest sannsynlig kommer til å åpne slusene hos deg som er følsom og som griner lett. Det gjorde de hvertfall hos meg! Her om dagen satt jeg og så på disse videoene, og jeg satt nærmest og hylgrein i stua for meg selv. Jeg er utrolig følsom og blir rørt av den minste ting. Disse er virkelig verdt å se! Så talentfulle mennesker som hver har en unik historie bak seg. Gi meg ett lommetørkle! 
 
 
 
 
1 kommentar
    1. Han øverste er så skjønn, og synger så utrolig bra <3
      Så rørende med han nr. 2 der. Altfor trist.
      Og de to siste og. Fikk så vondt av de begge. Også så rørt han Simon ble. Holdt på å grine selv. Spesielt på den siste, fordi jeg selv har mistet min bestevenninne altfor ungt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg