Vi gikk hver vår vei

God søndag alle sammen. Hvordan har helgen deres vært? Jeg har hatt en fin helg. Jeg var ute i går med kjæresten og noen venner. Vi koser oss alltid, som vanlig, men for å være ærlig så ble det gjerne noen glass for mye i går. Det er sjeldent jeg blir så full, jeg hadde det nok litt for kjekt denne gangen. Vi tok en tur på byen, danset og koste oss. Helt til vi skulle hjem.

Jeg har begynt å ta bussen hjem når jeg er ute, fremfor å betale 300 kr i taxi. Ja, jeg er gnien. Litt. Uansett, jeg og typen satt og ventet på bussen. Plutselig reiser Andreas seg opp, marsjerer bort til taxikøen, setter seg inn i en taxi – og kjører avgårde!! Uten meg!? Jeg tok da bussen alene, og da jeg kom hjem lå han godt under dyna og sov som en baby. Om jeg var sint da? Det kan du vedde på jeg var! Men begge hadde fått i seg litt vel mye, og begge var ganske i ørska. Og det hele var en stor misforståelse, tror vi. Det var hvertfall det vi ble enige om i ettertid. Vi ler hvertfall av det nå. 

Nå skal jeg reise vekk i noen dager. Vi snakkes om litt 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg