Er det morgen?

Endelig mandag sier jeg! Det er noe med det der, mandager. Man får liksom en ny gnist til å gjøre den kommende uken bedre, eller like bra, som forrige uke. Noe i den dur. Jeg bestemte meg likegreit å sove bort hele morgenen. Kl.12 våknet jeg, ingen strøm på mobilen, mørkt og trist på soverommet, sola stod på fult gir ute. Litt forvirret da jeg stod opp for å si det sånn. Er det morgen, liksom? Men ellers er mandagsplanen min noen lunde akkurat som den var forrige uke. Trening, gå tur, rydde huset. Jeg må også ta bilder av alle klærne jeg skal bli kvitt eller prøve å selge. Det ble en god haug med klær jeg ikke trenger, etter jeg ryddet i skapet mitt! Skal vise dere senere. Nå er det frokost. Snakkes.  

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg