PARTY MED SOPHIE ELISE

Hei. En liten, kjapp oppdatering fra helgen! Rettere sagt, lørdagen. Jeg inviterte til fest hjemme hos oss i går. Samlet en god gjeng med venner og hadde det veldig gøy. Nå er det en stund til neste gang vi skal ut, så da var det på sin plass å ha en liten fest nå denne helgen mens vi er “ledige”. Jobbhelg på meg neste helg, og kjæresten skal reise vekk på jakt. Kjenner at jeg er tilbake til rutiner igjen. Nå er det jobb, trening og matlaging som står på planen, hovedsakelig. Og da må jeg planlegge dagene i forveien. Og det er greit nok. Akkurat slik jeg liker det.

Og så må jeg vel bare nevne at vår bloggdronning, Sophie Elise, var på plass i Haugesund natt til lørdag, bak i dj-båsen på nattklubben og lagde god feststemning! Kult utvalg av musikk, og folk så ut til å kose seg! Så det ble mye dansing utover kvelden. Kjempegøy!

5 kommentarer

Siste innlegg