Rutiner

God morgen! 

Var litt rart å våkne til alarmen i dag kl.6, jeg er nemlig tilbake fra jobb etter en god ferie. Men godt var det, endelig litt mer rutiner. Rart det der, hvordan vi mennesker er så avhengige å ha rutiner, en daglig plan som forteller oss hva vi skal gjøre, når vi skal gjøre det og hvordan. 

I dag kan jeg endelig spise måltider igjen. De to verste dagene i C9 programmet er over, så nå ser jeg frem til hjemmelagede kjøttkaker og grønnsaker når jeg kommer hjem! I tillegg venter en god lunsj på meg om noen timer. Mat er faktisk høydepunktet mitt på dagsplanen. Tror ikke noe kan toppe det i dag!

8 kommentarer
    1. Er godt å komme tilbake til rutiner, føler virkelig jeg har hverdagen mer på stell når jeg har noe jeg skal gjøre haha 🙂
      Lunsjen så veldig god ut! Håper at du får en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg