Shoot med firbeinte

Uffda, for ett vær. Jaja, i det minste våknet jeg til en “kjepelig” tid, som vi sier her i Haugesund. Jeg skal straks avgårde på trening, men før det ville jeg dele noen fine bilder jeg tok av hunden til Tina. Hun var modell for meg, da jeg trengte bilder av de nye strikkegenserne som jeg skal ha i mitt nye sortiment for hunder i hobbyshop’en min. Bildene ble mye bedre enn jeg hadde tenkt, så jeg ble super fornøyd med dem! Frøya var så flink, det kunne ikke blitt bedre. Måtte selvfølgelig ta noen bilder av min egen baby, Kira. Hun passer dessverre ikke oppi disse genserne, men var selvsagt med på shooten. Det var faktisk vanskelig å holde henne vekke fra kamera, hvor enn merkelig det høres ut. Hver gang jeg skulle få oppmerksomheten til Frøya, reagerte Kira hele tiden. Hun er så lydig, av og til for mye. Man kan rope navnet til hvilken som helst hund, men det er Kira som kommer, hver gang. Tullekoppen 

Mens vi skulle finne location, fikk vi øye på Nøtteliten!

10 kommentarer

Siste innlegg