Cinderella

Jeg elsker Disney! Men det vet dere, de av dere som har fulgt bloggen min tidligere. Disney. Fantasy. Eventyr. Lykkelige alle sine dager. I dag fant jeg en ny Askepott-film på netflix, “Cinderella”. Og jeg er helt forelsket. Disney-prinsesse-tegnefilmer som lages til virkelighet. Jeg har jo fått med meg alle filmene som lages for tiden. “Jungel Boken”, “Tarzan”, “Skjønnheten og Udyret”. Og alle skal i filmsamlingen min! 

Så jeg ville bare tipse alle Disney-elskere om en perfekt søndagsfilm.  Jeg koser meg hvertfall. Og skal lete etter neste film når jeg er ferdig med denne. Perfekt søndag! 


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg