Fettet skal bort

Hei og hopp dere! God lørdags morgen! 

Sikkert ikke verdens lekreste overskrift, men.. hva skal man gjøre? Jeg har allerede kommet meg i treningsklærne. Jeg og Tina skal på styrketime MRL på treningssenteret. Jeg fikk lokket henne til å begynne her igjen, så da må jeg lokke henne til å fortsette. Selv om det var hun som fikk med meg denne gangen. Uansett..

MRL står forresten for mage, rumpe, lår for de av dere som ikke visste det. Det er rett og slett en styrketime som passer på at de store muskelgruppene skal få tynt seg godt gjennom timen. Nå er det utrolig lenge siden jeg var på treningstime, jeg har blitt mer og mer glad i egentrening. Men det er viktig med variasjon, så går man ikke lei så fort! 

I sommer har jeg lagt utrolig mye på meg. Jeg la også på meg i vinter som var, men da var det ikke så tydelig. De såkalte smygekiloene. Jeg snudde om på sommeren for noen dager siden. Sa til meg selv at nei, nå er det tilbake til rutiner. Ikke mer Kinder sjokolade som daglig dessert, eller tygge på gummi krokodiller. For det går jo bra med bare en. Og enda en. En til kan vel ikke skade? Men gjett om det var tungt å komme igang. Jeg kan tippe jeg ikke er den eneste. Så jeg har noen kilo å ta av som mål innen desember er over. Klarer jeg mitt første delmål, skal resten ikke være noe problem. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg