Du er velkommen, høst

Våknet til det høstværet. Regn, regn og atter regn. Jeg elsker det.

Vi har ikke hatt særlig sommer i år, og det er for sent å håpe på noe mer sommer nå som vi snart går over til september. Helt greit! Vet dere, jeg ser frem til vinteren. Jeg ser frem til flere morgener som denne, hvor det er kaldt, vått, hvitt, eller bare grått utenfor. Da kan jeg sitte godt i sofaen, helt stille, og bare nyte stemningen. Sånn som nå. Mangler bare en kopp kakao. Jeg liker ikke kaffe.



 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg