I JUST DROPPED BY

Hey guys!

Dropper bare innom for å ønske alle en fin lørdagskveld videre egentlig. Jeg skulle egentlig vært på innflyttningsfest i kveld, i mitt hode, men jeg har jobbhelg og må nok på jobb i morgen tidlig. Derfor ble det heller en rolig kveld her hjemme med to av mine venninner, Tina og Christine. Vi lagde hjemmelaget pizza og så på skrekkfilm; The Amityville Horror. Altså litt av forhistorien til The Conjuring og The Conjuring 2, som jeg faktisk så på kino på onsdag! Den var skambra forresten! Ikke fordi den nødvendigvis var skummel, men jeg er veldig fasinert av den virkelige historien bak filmen, og ikke minst om ekteparet Lorraine og Ed Warren. The Conjuring 2 var skummel den, men samtidig veldig romantisk. Ja, faktisk! Du kommer til å skjønne hva jeg mener når du ser filmen. For det må du. 

Nei, nå snakker jeg meg veldig vekk her. Kanskje jeg skal skrive en egen filmanmeldelse i morgen? Men ikke her, da blir det ett ganske langt natta-innlegg. Dere får kose dere alle som har fri! Og dere får sove godt alle som skal på jobb! Så “snakkes” vi senere ♥

2 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig kveld! 😀 Ønsker deg en fin dag på jobb!!
      Utrolig fin blogg du hadde!
      Har forresten konkurranse på bloggen, så gjerne meld deg på! Trekker vinner kl. 18 i dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg