JEG GLEDER MEG

Nå ser jeg virkelig frem til sommerferie. Vi har hatt ett nydelig vær den siste tiden, men det blir ikke det samme når man vet man må gå på jobb når gradene viser 20+. Men om 11 dager skal jeg på en liten “miniferie”. Til Bergen! På konsert! Med Volbeat! Og jeg gleder meg noe sykt!

I år har jeg tatt meg 4 uker ferie, og dagen jeg går av med ferie er samme dagen vi reiser til Rhodos. Vi var ikke i syden i fjor, så heldigvis ble det tur på oss i år. Det er sydenturen vår som har vært min største motivasjon til å trene. Jeg kjenner jeg har ett ganske stort press på meg, og det er kun det som hjelper meg å holde meg i gang. Vi reiser om 6 uker! Og har såklart handlet ny badedrakt for anledningen. Elsker den! 

Jepp, jeg chiller i sofaen – i badedrakt. 

Vet du hva jeg skal nå? Jeg skal rydde i skapet mitt, finne frem klær, sko og bikinier jeg vil ha med meg til Rhodos. Jeg må begynne tidlig. Det er slikt som skjer når jeg gleder meg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg