BRIDAL HAIRSTYLES

Mens jeg jobbet med hjemmesiden til hobbyen min, kom jeg over noen nydelige bilder av brudefrisyrer! Jeg måtte jo bare lagre dem, så jeg kan se på dem når min tid muligens kommer en gang.. kanskje. Men ikke si det høyt til gubben min, da ser jeg han muligens ikke igjen når jeg våkner i morgen. Neida. Men hvilken jente blir ikke LITT bryllupssyk når man ser på slike bilder? Jeg kan så klart bare snakke for meg selv. 

Skulle ønske jeg kunne lage slike frisyrer! Da skulle jeg sett ut slik hver eneste dag 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg