WELCOME HOME, SINDRE!

Hva gjør man for noen som har vært borte i ett helt år? Gir dem en skikkelig velkomsfest vel!

Sindre, min lillebror, kom hjem fra USA i dag. Ett helt år har han vært vekke, og nå er han kommet hjem igjen. Sykt hvor fort tiden har gått! Han har vært utvekslingsstudent i Idaho, og har altså nå kommet hjem etter å ha fullført studiene med toppkarakter. Alt på engelsk. Jeg er så stolt over lillebroren min. Han er kanskje 17 år, og to hoder høyere enn meg, men han vil for alltid være lillebroren min. 

Jeg, kjæresten min, mamma og litt slekt til stod klare på flyplassen for å ta ham imot. Han visste selvsagt ikke om at mamma hadde samlet hele hurven for å ønske ham velkommen på norsk jord igjen. Norske flagg, plakater, store smil og litt gledestårer var det første han fikk øye på. 

Hjemme ventet kaker, ballonger og kompiser. 

Dagens høydepunkt var nok å få se reaksjonen til hunden hans Tiko. Hvordan ville han reagere? Etter så lang tid? Han har sikkert for lengst trodd at han hadde forlatt ham. Dette kunne bare gå to veier. Enten blir han superglad, eller så blir han superfornærmet. Heldigvis gikk han for det første! 

Se liten filmsnutt av hvordan hunden reagerte: 

 
video:mvi3300
 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg