Did u miss me?

Heisann!

Så rart å skrive dette innlegget. Det første innlegget på flere uker. Hva skal jeg skrive om liksom, etter en så lang pause fra hele bloggingen. Men det er jo litt deilig også da, skrive ned noen ord og trykke publiser. Det er som om jeg har kommet hjem fra en slags ferie og skal fortsette der jeg slapp sist. Eller skal jeg begynne fra start igjen? Hei. Jeg er Linda.

Filter er kjekt

Neida, men uansett. Jeg har det bare bra, og ting har falt mer og mer på plass nå i det private. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle få bloggen opp og gå igjen straks. Men tar det litt etter litt. Dag for dag. En forsiktig start. Håper dere har savnet meg. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg