Søtsug? Ingen problem

God morgen! Jeg startet dagen med å like greit betale noen regninger. Så slipper jeg å tenke på det senere. Dagene mine ser for øyeblikket ganske så like ut. Rydding, rydding og atter rydding. Jeg blir aldri ferdig. Nå nærmer jeg meg ihvertfall noe som kan minne om ett systematisk rot. Ting begynner å falle på plass, men når jeg er ferdig med en ting dukker den neste opp. Slik fortsetter det. Evig kaos. 

Men frokost må man ha! Vekten går gradvis ned nå, og jeg synes det er så greit å finne en lettvint frokost om morgenen. Som går kjapt, gir meg energi, og ikke minst er sunn. Og hvis dere er slik som meg, har jeg ofte ett søtsug om morgenen. Den karamellkaka jeg lagde på mandag så veldig god ut! Nei, ikke til frokost! Men den så god ut. Bare en liten bit? Nei, nå må vi være strukturert, fokusere på målet vårt. Jeg har nevnt den før for dere, men jeg nevner den igjen. Caramel Musli fra Noka. Mmm-mm! Den fjerner søtsuget fortere enn du aner. For her får du nemlig både sjokolade og karamell i en og samme frokostblanding! Og vips, så trenger jeg ikke lenger den karamellkaka som stod og fristet meg for 2 minutter siden. Bon Appetit! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg