Rekelunsj

Nydelig vær har vi. Hvor har jeg vært? Innenfor de fire vegger. 

Synd at jeg ikke har beveget meg noe særlig utenfor huset i dag. Jeg har rett og slett prioritert rotet som har hopet seg opp her hjemme. Jeg har jo altfor mye ting i ett altfor lite hus. Så jeg har ett kjempeprosjekt om å sortere alt for å utnytte plassen best mulig. Alt hobbyutstyr har jeg tatt med opp i 2 etasje, for å lage ett slags kontor. Jaja, det er ikke så luksus som det kanskje høres ut. 2 etasjen vår er det så lavt under taket at vi må gå bøyd for å bevege oss der. Nesten som ett loft. Derfor har vi ikke brukt det til noe annet enn oppbevaringsrom. 

Nå har vi akkurat hatt oss en god lunsj/middag bestående av ferske reker, med skiver og majones! Får en liten sommerfølelse av disse rekene. Nå er jeg så mett, men skal prøve å slepe meg på trening om en liten times tid. På planen i dag står egentrening, med kondisjon, litt styrketrening men fokus på bein og rumpe. Gjerne det blir en lett joggetur litt senere. Merker det godt utenfor nå at sommeren nærmer seg. Det er både lysere og varmere, og man kan bruke kveldene til å være ute. 82 dager til vi reiser til Rhodos forresten! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg