Restitusjon etter en god treningsøkt

Hei på dere! Jeg er faktisk kommet HJEM fra trening nå. Har vært en god stund hjemme nå da, vært på butikken og kost med hunden og litt sånt. Og klokka er ikke 11 engang, hvertfall ikke i skrivende stund. Jeg kjørte samme treningsett i dag som i går. Istedenfor å forbrenne 100 kcal som oppvarming, har jeg nå heller valgt å varme opp i 15 min og heller se hvor mye jeg forbrenner i løpet av denne tiden. Deretter litt styrketrening. Disse to dagene føler jeg at jeg har fått en god treningsøkt, med tanke på hvor mye jeg gir på og hvor mye jeg..svetter. Jeg svetter så og si aldri på magen eller armene. Men når magen blir våt og armene røde og klamme, da vet jeg at jeg har gjort en god jobb! Jeg kjenner også nå at jeg har fått mye bedre kondisjon! Før løp jeg i 8.0 km/t i gjerne 7-8 minutter i strekk. Nå klarer jeg å presse meg opp i 9.5 km/t i gjennomsnittlig 9 min. Og det er ikke slik at jeg peser som en hund, men klarer å holde ett jevnt tempo. Det er så kjekt å vite at det går oppover! 

Og som vanlig avslutter jeg økten med litt påfyll av energi. Da er det disse barene fra NOKA som gjelder. Det hender jeg heller tar meg en shake når jeg kommer hjem, men disse er så enkle å ta med seg slik at kroppen kan lett restituere kort tid etter trening. Smaken “Strawberry” er min favoritt ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg