Løpende bånd

God morgen! Jeg føler med helt ut av takt de siste dagene når det kommer til blogging. Innlegg jeg hadde tenkt å skrive på søndag har jeg ikke fått tenkt på en gang, og nå kommer dagene på løpende bånd. Ja, selv om det gjerne ikke betyr så all verdens for dere, men for meg er det som at lørdag og søndag kommer på samme dag, og jeg hopper over mandag og rett på tirsdag. Jeg klarer ikke å henge med. Det er frustrerende som blogger. 

Nå venter jeg på Tina, slik at vi kan gå en morgentur med hundene. Så skal jeg på ett møte, og så kan jeg faktisk sette meg ned og skrive innleggene jeg har hatt lyst til å skrive siden søndag! Så imens, kos dere! Håper dere har like fint vær som vi i Haugesund har i dag. Fantastisk deilig! Knebuksene på, slipp leggene fri!

 

2 kommentarer
    1. Miiiik, så nusselig sak!
      Fint vær? Tja, det er Bergen vi snakker om. Sola er oppe, men det er KALDT!
      Nyt finværet og slapp av når du kan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg