Wishlist

God dag alle sammen! Det er mandag, ny uke, nye muligheter! Jeg skal benytte denne mandagen på å fornye litt på badet i dag, av alle ting. Jepp! Nye håndklær, friske opp med blomster, rent overalt. På badet. Det er planen min i dag. Det er så mye som står på ønskelisten min, men jeg må lære meg å ta litt om gangen. Hvis ikke er jeg blakk før måneden er over, og det er jo ikke noe gøy. Så, denne måneden tar jeg for meg badet. Neste måned, kanskje soverommet? Her er noen av tingene som står på ønskelisten min for tiden: 

 

  
 


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg