Jeg er frekk, men vi elsker hverandre fordet

God morgen! Her stråler sola inn i vinduet, så jeg føler på meg at dette blir en bra fridag! Jeg sov helt til klokka var 11.30 i dag. Jeg hadde planlagt en filmkveld for meg og min kjære i går med lapskaus til kveldsmat og den nye norske filmen Bølgen på tv, men sovnet på sofaen da jeg ventet på at han skulle komme hjem fra jobb. Etterpå var jeg helt skutt, så vi måtte drøye filmkvelden. Men lapskaus ble det da! 

Jeg tror ikke det var så lurt å skaffe oss en større seng. For nå er jeg så bortskjemt at jeg tar for meg så og si hele senga, så min stakkars mann ikke får plass. Jeg elsker å ligge helt inntil ham, men mens jeg presser meg inntil ham så presser jeg ham samtidig lenger og lenger ut. Og jeg følger selvsagt etter. Men jeg sover, så jeg vet ikke at jeg er i ferd med å overta hele senga! Så jeg er ikke egoistisk med vilje. Så i dag våknet jeg midt i senga og dyna hans lå halvveis på gulvet. Han hadde allerede stått opp, så jeg slapp jo den “skyllebøtta” jeg stort sett får hver dag, fordi jeg er så grisk på sengeplassen. Så man kan vel si at jeg fortjener å høre det. Han forteller fortvilet hvordan han ikke har hatt plass, og jeg ler. Jeg ler så jeg griner. Jeg er så frekk. Men herregud. Vi elsker hverandre. Så ler vi begge to.

Jeg satt nettopp og lurte på hva jeg skulle gjøre i dag. Jeg har jo fri! Og sola skinner. Må nesten gå en langtur med hunden, forhåpentligvis får jeg typen med meg også. Men først, frokost. 

2 kommentarer
    1. Hehe så kjekt 🙂 her hos meg er vi veldig slik at vi må sove på hver vår side. Kos og klem og alt ferdig så er d hver til sitt haha klarer ikke sove jeg hvis noen holder rundt meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg