Plutselig fredag

Hei igjen! Tiden flyr fra meg og plutselig ser jeg at jeg ikke har fått blogget på to dager. Det er rett og slett fordi jeg har hatt så mye å gjøre, selv om jeg har hatt fri fra jobb. Kun en fridag til så er det jobbhelg for min del. Uken etter blir det også en del dager med jobb, og så har jeg fri påskehelga! Da skal vi kanskje opp til hytta vår på fjellet, stå på slalom og spise kvikklunsj, noe som hører påsken til! 

Jeg har egentlig følt meg litt slapp de siste dagene. Etter jeg fikk det kinket i nakken og har måttet holde meg i ro i 3 dager har jeg ikke fått trent eller vært i noen fysisk krevende aktivitet i det hele tatt. Så forhåpentligvis kommer jeg meg tilbake på trening til neste uke. Kjenner jeg savner det, faktisk. Nå har jeg varme baguetter med fyll i ovnen som er snart ferdige. Det blir middagen min i dag, fikk så himla lyst på det! Og senere kommer Tina og Christine til meg. Vi skal ha filmkveld her hjemme, så det blir koselig. Best å rydde litt!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg