Frisk, men ikke helt frisk

Hei på dere! Jeg føler jeg akkurat har våknet fra en slags vinterdvale. Jeg ble syk for noen dager siden, og har holdt meg hjemme fra jobb. Feber, hosting, nysing, kløe i øynene, slakk, hodepine. Var det noe mer!? Nå er jeg kvitt feberen, men sitter fortsatt igjen med sår hals og hoste. De siste dagene har jeg trødd i meg snop, chips, brus, hodetabletter. Nesespray. Det verste var da jeg fant ut at nesesprayen ikke skal brukes mer enn 7 dager. Da har den nemlig motsatt effekt. Så istedenfor å åpne nesen, så tetter den nesen! Ikke rart jeg ikke blir bedre!! 

I dag skal jeg hvertfall prøve å gå på jobb, og etter denne kveldsvakten er over er det helg for min del! Jeg har ikke noen spesielle planer, men mest sannsynlig blir det en rolig sofahelg med Netflix, litt turgåing og matlaging. Jepp, slik ser mine dager ut nå fremover. Jeg må bare overleve noen arbeidstimer først. Føler meg egentlig skikkelig “drit” slik vi sier i Haugesund. Heh, og det finnes faktisk noen der ute som synes dialekten min er FIN. Takk for det 🙂

 

8 kommentarer
    1. Liker bloggen din veldig godt! Jeg håper at du snart blir frisk. Jeg er heller ikke på topp om dagene, det er noe som går helt klart.. Vært slapp og daff i godt over 1 uke nå, så jeg håper at jeg blir raskt frisk! Kjedelig og føle seg såpass tappet for energi :/ Ønsker deg en god torsdag! <3

    2. Det er noe skikkelig drit å være syk.. Jeg ble også syk på søndag, helt plutselig:/ eier ikke krefter i det hele tatt! Vondt i nakke og hode, fryser, hoste og vondt i brystet:/ det er virkelig noe som går nå, for alle jeg kjenner ligger syke. Håper du får en god dag på jobb<3 bare ta vare på deg selv, for du kan fort bli mye sykere hvis du begynner å stresse for tidlig.

    3. Henriette Celin: Vet ikke om det gjelder alle nesespray. Men den som jeg bruker, Otrivin og Otrivin Menthol gjør visst det 😮 Tusen takk! Føler meg mye bedre i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg