Noka milkshake som frokostblanding

Om du er lei av å drikke Noka Milkshake til frokost, hvorfor ikke gjøre om milkshaken til en frokostblanding? Gjøre den litt mer spennende? Dette prøvde jeg ut i dag, Litt uvanlig konsistens, men det blir du vant til på samme måte som med milkshaken. Jeg hadde i en bitte-bitteliten ts sukker for å gjøre den litt søtere. Kjekt å kunne variere litt, men samtidig holde seg til det samme kostholdet. 

Slik lagde jeg den. En porsjon Noka Sjokolade Milkshake pulver. En halv kopp(+ -) med havregryn, ca. 2-3 dl melk. Og hvis du vil, en liten ts sukker for litt smakssetting. Det er heller ikke farlig om du vil prøve med andre smaker fra Noka. Jeg kunne tenkt meg å prøvd dette sammen med blåbær milkshaken! Den er så god alene, så tror den vil fungere fint som frokostblanding også.  

 

Rør alt sammen! Blandingen hos meg ble veldig tykk, men hvis du vil ha den tynnere kan du bare spe på med mer melk, eller ha mindre havregryn oppi.

Noka Sjokolade Havregryns Frokostblanding a’la Linda!

 

7 kommentarer
    1. takk for tips:) jeg har bare hatt 1 dag med noka shake. og det gikk veldig fint:)
      men i dag er det bare 1 måltid med noka. er det for lite eller hva tenker du?
      jeg ønsker å gå ned ca 5-6 kilo. jeg trener 2-3 ganger i uka.
      =)

    2. Mari: Hvis du ønsker å gå ned 5-6 kilo, mener jeg det skal gå veldig fint å kun ha ett måltid om dagen med noka 🙂 Det er ikke sunt å rase ned i kilo, fortest mulig. Kroppen må kunne holde følge med deg! Klarer du målet ditt innen 1 mnd, er det veldig bra. Klarer du det på 2 mnd er det også veldig bra! Jeg brukte 2 mnd på å gå ned 5 kilo. Jeg tok meg god tid og stresset ikke med noe. Hvis du vil gå raskt ned i vekt kan jeg jo anbefale deg å bruke Noka til frokost og kveld, og spise “normal” mat ved lunsj og middag. I tillegg til trening. Nå er ikke jeg noen ekspert på dette, men forteller ut fra min egen erfaring 🙂

    3. Jeg må si at det hørtes veldig spesielt ut, men det så utrolig godt ut! Dette er noe jeg virkelig må få prøvd! Hvor er det man får kjøpt Noka? Ha en fin kveld videre! 🙂

    4. Aldri prøvd disse shakene til noka, men har veldig lyst! Hadde vært fantastisk som mellommåltid eller noe raskt før/etter trening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg