Noka kveldsmat

Nå skal det bli deilig med en dusj. Kom akkurat hjem fra trening og ser frem til å sitte foran tven og slappe av resten av kvelden. Det ble litt egentrening i tillegg til dansetimen. Jeg har ikke helt rytmen med meg enda, så jeg må nok gå på flere slike timer før jeg i det hele tatt får med meg alle trinnene. Jeg avslutter treningsstimen med Noka Chocolate Milkshake og Noka Strawberry Crisp Bar. Jeg vet jeg bruker Women’s Best shaker, men det er den eneste shakeren jeg har, og er veldig lettvint når man skal drikke milkshake. Men det er Noka sjokolademilkshake jeg har oppi, selv om det kan virke forvirrende. Disse to produktene passer perfekt til etter trening og til kveldsmat slik jeg bruker nå. Passe mengde, og jeg føler meg god og mett. Strawberry Crisp Baren var veldig god! Jeg skal innrømme at den med eplesmak ikke var noe særlig for meg, men denne med jordbærsmak var kjempegod! Og kun 211 kcal. 

Nå skal jeg hive meg i dusjen, sette på en morsom komedie og muligens tegne litt. Noe jeg ikke har gjort på en lang tid nå! Ha en fantastisk fin kveld videre folkens! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg