RESULTATENE KOMMER

Aaah, god morgen til dere også! Jeg sov litt lengre enn planlagt i dag kan man si. Klokken 3 skal jeg være støttekontakt, men før det tenkte jeg å rydde og vaske huset. I dag skal vi bare være inne og kose oss. Vi skal finne litt musikk som hun skal bruke til en kveld med vennene sine, og så skal vi prøve å sy litt og lage noe fint. Har ikke helt plan på hva det skal være, så vi får bare se hva vi ender opp med. 

Jeg har foressten gått ned 5.2 kilo etter at jeg endret på vanene mine fra januar av. Så nå er jeg på en måte tilbake til start. Jeg la jo litt på meg under juletiden, og nå er jeg endelig blitt kvitt de ekstra kiloene. Dere vet jo nå at jeg bruker litt hjelpemidler i tillegg til trening, for å komme ned i vekt. Blant annet har Noka hjulpet meg godt, ved å erstatte måltider med deres porsjoner av kalorier og sunnheter. I tillegg bruker jeg å ta denne gule boksen. Fra Forever Living. Jeg skal skrive litt mer om denne litt senere, men jeg bruker altså å ta ca. 10 ml med denne væsken hver morgen for å.. ja, rense tarmen rett og slett! Jeg er forhandler for Forever Living, så hvis dere har noen spørsmål er det bare å ta kontakt. 

Denne morgenen kjenner jeg at jeg er litt gangsperr. Sa akkurat til venninna mi i går at jeg blir aldri gangsperr lenger etter at jeg begynte å trene. Men i dag kjenner jeg det godt i både armer og bryst. Jeg hadde egentrening på mandag, hvor jeg skrev ned øvelsene jeg tok og dokumenterte dem her på bloggen. Og i går var jeg og Tina på MRL time (mage, rumpe, lår), og jeg følte jeg fikk tatt meg godt ut. La på litt ekstra vekter og sånt. Så i dag blir det en rolig dag her i heimen. Ingen trening. Ingen svetting. Og samvittigheten min har aldri vært bedre. 

2 kommentarer
    1. Flinkis. Jeg har også begynt å trene igjen etter en lang tørkeperiode, og har gått ned ca 5 kg siden før jul. Er så deilig å kjenne at energien bare bygger seg opp når en løper eller løfter vekter. Minner meg på at jeg må vaske treningstøyet til i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg