Women’s Best

God morgen! Jeg kom akkurat fra butikken, for å hente en pakke jeg hadde bestilt. Jeg har lest litt om Women’s Best på nettet, men egentlig aldri hørt at noen bruker det her i kretsen. Man skal ikke tro på alt man leser på internett, men nå har jeg grodd bloggere som bruker dette daglig, i flere måneder. Syntes det var på tide jeg kastet meg i det og prøvde det selv. Som dere sikkert allerede har skjønt, så er dette en shake man skal erstatte måltider med. For å gå ned i vekt. Jeg kjøpte shaken med sjokoladesmak. Sjokk? Næ. 

Denne smakte faktisk veldig, veldig godt! Og sammen med Noka, så får jeg håpe jeg når målet mitt til sommer. Jeg er faktisk ganske desperat nå. Sommeren nærmer seg og jeg må virkelig stå på for å komme dit jeg vil være når vi reiser til Rhodos. Jeg har blitt såpass kjent med kroppen min, at jeg vet at den ikke slipper kiloene av så lett i begynnelsen. Men når den første kiloen slipper, så kommer de andre like bak. Var hvertfall det som skjedde sist jeg “slanket” meg. Så nå – nå vet jeg hva jeg må gjøre. 

Men jeg må advare dere om en liten ting jeg ikke tenkte over. Women’s Best er jo ikke norsk. Og om du bestemmer deg for å handle her, så kan det være du må ut med en ekstra kostnad. Det er stor mulighet for at pakken kan havne på tollageret, slik som min. Og det ble dyrt for meg. Nesten dobbelt av hva pakken egentlig var verdt. Skal virkelig tenke på det før jeg bestiller igjen. 

 

4 kommentarer
    1. Blei din stoppa i tollen? Min blei, pga ulovlig vare :s er tydeligvis ulovleg å importere til landet… Mange av mine venner har fått det til, skjønner ikkje koffor min ikkje kom igjennom :/

    2. Susanne: Ja, min ble stoppet i tollen. Jeg videresendte kvitteringen jeg fikk på mail og forklarte hva som var i pakken 🙂 Måtte betale 400kr i tollavgift da, men fikk den gjennom 🙂

      Har skjønt at det er flere som har problemer med dette når det kommer til Womens Best. Kanskje WB bør legge ved godkjent dokument når de pakker varene slik at det ikke blir noe misvisende med tanke på tollen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg