Milkshake til frokost? Ja, særlig. Jojo!

Mornings! 

Ville bare innom for å ønske dere en fin dag, faktisk. Jeg tenkte meg å ta turen innom treningssenteret, så fort som mulig egentlig. Få det unnagjort. Så tenkte jeg å ha en liten “spadag” for meg selv ettersom jeg var syk forrige uke og føler meg ganske så… så.. jeg vet ikke hvordan jeg føler meg egentlig? 

Nå sitter jeg med frokosten i hånda, for så å hive på meg treningsklærne. Frokosten min består av Vanilje Milkshake fra Noka. Vekten har så og si ikke forandret seg, men så har jeg ikke vært så flink til å erstatte så mange måltider heller, så det har ingenting med Noka å gjøre. Tror jeg er LITT for glad i middag! Og frokost! Men denne uken har jeg satt som mål å drikke milkshake til frokost hver dag. Høres merkelig ut. Milkshake til frokost liksom. Men det er lov, så lenge det er en sunn milkshake! Og ikke en dessert. Denne vanilje milkshaken synes jeg å være den beste av alle de 4 sortene jeg har prøvd. Milkshake kombinert med trening, håper jeg å få se gode resultater i uken som kommer! 

 

3 kommentarer
    1. Kos deg masse på treningen! ♥ Håper at du får en avslappende dag, hvor du kan ta litt ekstra godt vare på seg selv, man kjenner fort at det blir ett savn ♥

    2. Ja jeg har prøvd det der jeg også..klarer ikke..Men om du er glad i milkshake, så går det vel.. Ha en god treningsøkt, også må du kose deg med “maten” din.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg