All verdens tid

Når jeg er syk, føler jeg at jeg har så utrolig god tid. Tid til alt. Som for eksempel har jeg brukt hele dagen på å oppdatere hjemmesiden til hobbyshopen. Jeg har faktisk sittet på sofaen siden klokka tidlig idag frem til nå i kveld! Og jeg sitter fremdeles! Jeg har sett "Olsenbanden Jr. På Rocker'n", "Olsenbanden Jr. På Sirkus", og nå ruller "Dagboken" på tv. Kjærlighetsdrama. Følger med sånn halvveis. Så har hunden fått en liten kveldstur ute i snøværet. Ja, det har faktisk snødd hos oss i dag. Så nå er det hvitt ute, igjen. Har vært nede på butikken og handlet frokost til i morgen. Baguetter og egg. I tillegg til alt dette har jeg også sydd noen pannebånd mens jeg har vært syk. Noe jeg mest sannsynlig ikke hadde hatt tid til om jeg var frisk. Jepp. Når jeg er syk, har jeg all verdens tid.

Når jeg sier pannebånd, så er det selvsagt pannebånd til hest jeg mener. Her er de to siste pannebåndene jeg har sydd mens feberen tok over kroppen min. 

   

 

10 kommentarer
    1. wow så sykt fine de ble 😀 ! den blir nok fin på hesten din 😀 så flink du er til og bruke tid og få med detaljer. kjempe pent ble det 😀 kan tenke meg hesten blir fornøyd hehe

    2. Veronica S: Jeg gir dessverre ikke ut informasjon om leverandøren min, da jeg driver profesjonell hobbyshop. Men vet mange benytter seg av ebay når de skal finne seg pannebånd 🙂 Men ofte må du kjøpe flere enn 1 om det skal lønne seg. Jeg selger også tomme pannebånd, men det er med uten foring.
      Ellers kjøper jeg perler der jeg finner dem. Trendhuset, nille, osv 🙂 Det finnes også mange nettsider som selger perler, blant annet kan jeg nevne perlerogutstyr.no og pandurohobby.no. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg