ICANIWILL

Dette er mitt treningsår! Jeg kjenner det på meg. Jeg tenker ikke på noe annet. Jeg lager treningsplan, tenker hele tiden på hva jeg putter i meg, skriver nærmest dagbok på hva jeg skal trene fremover – uke for uke. Jeg sitter også hver eneste dag og leser opp og ned om treninger, blogger om folk som har oppnådd sine mål, og jeg blir så fascinert at jeg kjenner jeg rister av engasjement! Det er så herlig! 

Nå har jeg skaffet meg en bok hvor jeg skriver ned alle mine mål for 2016. Ett mål er at jeg skal ta av noen kilo. Men for å klare det trenger jeg litt drahjelp. Jeg kikket litt på nettet etter noen shaker jeg kan erstatte måltid med. Har hørt, og sett, at det har hjulpet mange mennesker. Håper og tror det kan jeg hjelpe meg også. Pakken med shakers jeg har bestilt har jeg enda ikke mottatt, men jeg kjøpte også litt nytt fra X-Life. Ny treningstights og en boks med såkalt FatStop kapsler. Disse skal binde seg til fettet du spiser og transportere det ufordøyd gjennom mage og tarmer. Jeg har aldri prøvd slike kapsler før og vet ikke om det fungerer. Men disse var så billige da jeg kjøpte dem på tilbud at det var verdt ett forsøk. Gleder meg til å prøve tightsen! ICANIWILL har så mange fine klær. Og så med leopardmønster a’du! 


Tightsen finner dere HER

8 kommentarer
    1. Lykke til med treningsåret ditt. Jeg er altfor lat for sånn. Men den tightsen ser så utrolig kul at jeg nesten ville begynne trene bare for å gå med den!

    2. Kjempe flott at du setter deg så klare mål på hva du skal trene og spise. Men tror nok ikke slankepiller er veien å gå.. ingen kan dokumentere at de vil hjelpe deg med å fjerne fett fra kroppen din. Det er greit å bruke shake av og til, men det er viktig at du erstatter frokost, middag og kveld med en shake. Pillene og shaken vil bare fjerne vann fra kroppen din, et kan utgjøre noen kilo.. men kommer raske tilbake.
      Mosjon, livstil, hva spiser du og hvor mye er det som teller.
      Stå på videre, lykke til.

    3. pappa til 3n: Helt enig at det står på livsstil og hva du putter i deg som gir deg resultater 🙂 Jeg har ikke tenkt til å “ta helt av” med shake og slankepiller. På FatStop pillene står det at man skal ta 3 piller til hvert fettrikt måltid. Jeg tenker jeg tar kun 1 pille til middag. Thats it 🙂 Når det gjelder shake så kommer jeg til å erstatte kun 1 måltid til dagen med shake. Enten det er frokost eller kvelds. Ellers kommer jeg til å spise “vanlig” middag, og trene normalt i forhold til det jeg har gjort tidligere.

      Takk for kommentar 🙂

    4. Tanja Höglund Pettersen: Har ikke prøvd den enda, men tror de skal være ganske “normale”. Jeg bestilte min i M, men er redd den er litt for liten, siden jeg fant ut at det ikke var særlig elastisk strikk i livet. Men det finner jeg ut når jeg får prøvd den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg