Mens vi venter..

God kveld alle sammen. Jeg sitter og blogger til dere samtidig som jeg ser på typen som spiller skytespill på tv. Jeg fikk prøve litt jeg også, men kan ikke skryte på meg hvor flink jeg var. Istedenfor å løpe mot fiendene mine, løper jeg heller til skogs og gjemmer meg. 

Vel, det er ikke slik at vi har lite å gjøre på på lørdager. Det er bare det at denne lørdagen skal vi faktisk på kino. Så vi venter egentlig bare på at klokka skal bli 20.00 slik at vi kan komme oss avgårde. Kinoen begynner 20.30 ser dere. Filmen vi skal se heter The Revenant, og har visst nok fått terningkast 5. Leste om den i avisen og jeg ble litt gira på å se den! Og så er det Leonardo DiCaprio i hovedrollen, så da er den jo bare nødt til å være bra! Håper dere alle får en fin lørdag ♥ Mulig det blir en liten filmanmeldelse senere.

3 kommentarer
    1. Kjenner meg så godt igjen. Bor også med en gamer. Og det blir mye venting. Heh 🙂 sminken din er helt nydelig ♡ God tur på kino!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg