Søtt og elegant

Hei på dere! I dag sov denne Tornerose til klokka bikket 11 på morgenen. Da er det ikke så mye jeg kan ta meg til før jeg skal avgårde på jobb som begynner kl.15. Hadde meg en god frokost med varme baguetter og så er det bare å slappe av frem til plikten kaller. Så, er ikke noe spennende som skjer denne dagen. Regner ute gjør det også, så nå forsvinner snøen..

Kan gjerne vise dere noe som kom i posten til meg i går. Ett kjempesøtt deksel til mobilen min! Etter at jeg fikset skjermen på mobilen, tenkte jeg å skaffe meg ett nytt deksel som beskytter godt men samtidig ser søtt og elegant ut. Så da endte jeg opp med dette. Jeg har faktisk flere som er på vei til meg. Klarte ikke å bestemme meg! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg