Maybe it’s Maybellene

Jeg pleier sjeldent å blogge om sminke. Kanskje fordi jeg ikke er spesielt “flink” i sminke, kan man si det? Jeg nøyer meg ofte til den billige sminken, som H&M og Maybellene. Dior er helt ukjent for meg for eksempel. Min erfaring er at den dyreste er ikke alltid best. Ta øyeskygge for eksempel. H&M sin øyeskygge går ikke i oppløsning slik som Isa Dora sin. Av egen erfaring. Men jeg liker en ting spesielt godt fra Maybellene, leppestiftene. Og her har jeg to stk av mine favoritter. Den første er 832 Kiss Pearl fra Maybellene New York. Den andre er 710 Sultry Sand fra Maybellene New York. 

For å være ærlig så blogget jeg om sminke nå bare fordi jeg ble sykt fornøyd med bildene jeg tok av leppestiftene. Bare for gøy! Så sminketips fra meg får dere ikke så ofte. Med mindre jeg blir sykt fornøyd med bildene. Jeg tar bilder av alt mulig, så plutselig kan jeg finne på å blogge om vaskemidler og stekepanner. Heh!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg