Oppdrag pepperhus

Lurer dere på hvordan det gikk med pepperkakehuset? Jeg kan hvertfall si, at det var litt vanskeligere enn jeg trodde. Vi ble ikke engang ferdige. Jeg er støttekontakt ca.2 timer hver uke, og på de to timene rakk vi så vidt å lage alle delene vi trengte for at det i det hele tatt skulle ligne ett hus. Jeg kommer nok til å sette meg ned og lage det helt ferdig i løpet av helgen. Det gjenstår kun å lime det sammen, enten med smeltet sukker eller melis. Jeg vet ikke hva som er best, så jeg får bare prøve meg frem. Noen av dere som har lagd pepperkakehus før og som kan dele noen tips med meg? ♥

2 kommentarer
    1. Har aldri lagd det før – men husker att min far og bror gjorde det ofte når jeg bodde hjemme – og husker de hadde lyst til å kaste hele greia flere ganger hver jul, haha – så det er nok ikke så lett som det ser ut som =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg