Mine ønsker fra Nelly

Det er så mange bloggere som handler på Nelly! Overalt, uansett hvilken blogg jeg trykker meg inn på så har de handlet på Nelly. Nesten. Jeg har aldri vært noen shoppoholiker når det gjelder klær. Kanskje typen min ser annerledes på det, men jeg mener nå det hvertfall. Jeg har jo selv blitt litt interessert når alle legger ut fine kjoler, søte topper eller bukser, eller hva det nå er. Så jeg har nok vært innom nettbutikken og kikket litt jeg også. Jeg hiver meg rett og slett på trenden og viser frem min ønskeliste fra Nelly.

Du kommer til Nelly HER

  

  

  

3 kommentarer
    1. Har også handlet mye fra nelly, er nesten bare der jeg handler klær fortiden, de har alltid så mye fint 😀 Ønsker meg mye det samme som deg ser jeg, hehe. Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg