Nisselandsby

Å ha en nisselandsby i hus er en tradisjon og ett MUST i desember! Butikkene drukner i nymotens julepynt, men de gamle, slitne nissefigurene som går igjen og igjen, år etter år i tradisjoner er det som gir meg mest julefølelse! Jeg tror at alle nissefigurene jeg har i min nisselandsby har jeg fått av mamma og pappa, som igjen har arvet noen fra besteforeldrene mine. Huset har faktisk jeg og pappa laget sammen. Foreldrene mine har alltid hatt en stor stubbe i stuen med ett nissehus på toppen. Jeg ville jo også ha, selvfølgelig, så da var det bare å snekre ett til! 

Har du en nisselandsby i julesamlingen din?

1 kommentar
    1. SÅ herlig! 🙂 Har kikket litt på det, men de man kan kjøpe er jo sååå dyre og ikke så fine heller synes jeg.. De som er gammeldagse er jo så mye koseligere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg