Nytt soverom

Hei dere! Nå har vi endelig begynt å pynte til jul. Jeg tar for meg ett rom om gangen, og siden vi var i full gang med soverommet så ble det naturlig å ta det først. Jepp, her pynter vi overalt! Og jeg ble så utrolig fornøyd med hvordan soverommet endet opp. Før Andreas kom, hadde jeg hele rommet pyntet opp i “Fantasy”stil. Jeg begynte å bli ganske lei av det temaet, så Andreas fikk full rett til å dra ned himmelsengen jeg hadde laget med en gang han fikk inn sin seng. Nå er det mer en stil jeg kan leve videre med! Det ble akkurat som ett helt nytt soverom! Skulle ønske jeg hadde ett “Før”bilde, men det fant jeg ikke. Uansett, det ble stor forskjell! Hva synes du? ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg