Alt står på hodet

1. desember allerede! Og jeg som enda ikke har tatt frem noe av julepynten.. føler jeg er sent i gang i år, selv om jeg har vært ute i god tid med både planlegging og julepakker. Jeg pleier å ha ferdig pyntet hus innen desember, så det er nok bare det som gjør at jeg kjenner jeg begynner å stresse bare jeg skriver om det. Så vi har ikke begynt å pynte enda, og egentlig er det ikke mulig å begynne med noe julegreier akkurat nå. Andreas holder på og skal flytte sine ting inn til meg, ettersom han har fått solgt leiligheten sin. Så nå har vi endelig fått senga på plass! Min seng skal bli til pinneved ifølge ham. Akkurat nå står hele huset på hodet med alt fra soverommet spredd rundt omkring. Med en gang Andreas kjører på nattskift, skal jeg få det meste på plass igjen. Han tar den harde jobben, så står pyntingen og slikt igjen til meg. Slik jeg liker det! Har dere begynt å pynte til jul?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg