Perfekte punkter i mitt forhold

God morgen! Jaja, god morgen og god morgen fru blom. Klokka er faktisk snart 11, og når jeg er ferdig å skrive dette innlegget er den nok godt over 12. Jeg har litt jeg skal gjøre i dag, men først skal jeg lage meg en god frokost med varme baguetter og kokte egg! Og før jeg setter i gang med alt det andre, så vil jeg skrive ett lite punktinnlegg. Jepp, ett punkt innlegg om kjærlighet ♥

Jeg kom over ett innlegg i går om hva som gjør det perfekt å være i ett seriøst forhold. Så jeg begynte å tenke, og ville lage mine egne punkter i det å være i ett forhold. Jeg vil tro at ingen forhold er perfekte, og heller ikke vårt er perfekt. Jeg vil kalle det normalt, normalt ++ For vi har det utrolig godt sammen. Ett perfekt forhold høres jo egentlig gørr kjedelig ut spør du meg. Jeg trenger litt piff i hverdagen, som en real diskusjon eller en liten dråpe sjalusi. Men det finnes noen perfekte punkter som single bare kan drømme om. Så her har dere mine punkter i mitt forhold som jeg verdsetter hver eneste dag, og som gjør alt perfekt – fra en jentes perspektiv så klart ♥

1. Du har en som alltid stiller opp for deg ♥

2. Du har en du kan lage søte, små overraskelser til når du enn måtte ønske det ♥

3. Du har en som alltid forteller deg hvor søt og fin du er ♥ Selv om du gjerne nettopp har stått opp fra din dypeste søvn

4. Du har alltid en hånd du kan holde i ♥

5. Å våkne opp til en som stryker deg over håret og sier god morgen hver eneste dag ♥

6. Når du ser på han så ser du på din fremtid ♥

7. Du kan fortelle absolutt alt du har på hjertet ♥

8. Å få en melding ut av det blå som sier at han elsker deg ♥

9. Å ha noen som støtter deg 110% ♥

10. Men som også kan si fra når du har fullstendig feil ♥

11. Når dere fullfører hverandres setninger, fordi dere kjenner hverandre så godt at dere vet hva den andre skal si ♥

12. Å ha noen som kommer og klemmer deg bakfra ♥

13. Å ha noen du kan planlegge fremtiden med ♥

14. Du har en fast armkrok som bare er din ♥

15. Dere kan pakke bagen og reise vekk sammen på en kjæresteferie ♥

16. Føle deg beskyttet når dere går hånd i hånd på byen en kveld ♥

17. Du har noen som tar vare på deg når du er syk ♥

18. Og du har noen som trenger deg når han er syk ♥

19. Du kan være 100% deg selv når du er sammen med ham ♥

20. Han tar deg med til kompisene sine ♥

21. Din dårlige humor blir enda dårligere når du deler den med ham ♥

22. Du har alltid en du kan ta med på kino, konserter eller middagsdate ♥

23. Å ha noen som elsker deg for akkurat den du er ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg