Nytt vinterdesign

Hva synes dere om mitt nye bloggdesign da? Vinterdesign  Jeg liker ikke å hele tiden kjøre samme stil året rundt, men heller flyte med årstidene om dere skjønner hva jeg mener. Nå mangler det bare ett fint forsidebilde så kan jeg si meg fornøyd med utseende til bloggen, hvertfall frem til våren igjen! Synes jeg har ett fint forsidebilde nå og da, men vil jo helst ha ett bilde som er personlig og som viser hvem bloggen tilhører. “Dessverre” bor jeg i Haugesund hvor det er sjeldent snø, og kommer det snø så blir det mer slaps enn hvitt. Det blir litt vanskelig å ta skikkelige vinterbilder her.. Men her skal dere få en fin start på dagen med noen skikkelige, vakre vinterbilder som jeg fant på nettet! ♥  ♥




 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg