Ny header og nytt design

God kveld dere! Jeg sitter og ser på Ida’s fristelser på tv, og kjenner jeg blir skikkelig inspirert! Jeg har bare lyst til å hive meg rundt bakebolla og lage noen deilige sjokolade cookies! Kanskje det er det jeg skal gjøre i morgen? Kjæresten min har lovet å hjelpe meg med å ta noen bilder i morgen, slik at jeg får meg en ny og mer personlig header til bloggen. Da blir han nok mer engasjert om han får nybakte kaker eller cookies etterpå. Slik er det med mannfolk av og til har jeg forstått. Man må lokke dem med på ting av og til. Min mann er hvertfall sånn ♥

Nå mens det nærmer seg jul har jeg lyst til å fornye bloggen – igjen. Jeg tenker på ett nytt design, ikke så rosa denne gangen. Hvis dere har noen forslag så kom gjerne med dem! ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg