Perfekt start på uken

Får jeg lov til å si at i dag var en PERFEKT start på uken!? Jeg og typen hadde den(!) gode frokosten i dag. For en gangs skyld spiste vi frokost i lag, og det er ikke så ofte! Vi lagde oss eggerøre, speilegg, spekeskinke og brød. Det var bare himmelsk! mmmmm! 

Andreas har hatt kveldsvakt på jobb i dag, mens jeg har hatt fri. Vel, jeg har vel egentlig aldri fri. Jeg gjør jo noe hele tiden! I dag har jeg for eksempel sendt rundt på mailer til folk som har bestilt produkter fra hobbyshop’en min. I tillegg har jeg sydd ett nytt kalvekryss, og tatt litt bilder til hjemmesiden. Jeg jobber nemlig frem mot juletiden! Ja, litt tidlig kanskje. Men jeg er nødt til å starte nå om jeg skal bli ferdig til desember. Jeg skal nemlig prøve meg på en julekolleksjon! Det blir spennende å se om jeg får det til. Vi får se! 

Nå kom jeg faktisk rett fra en joggetur, så jeg lurer på om jeg bare skal hive meg i dusjen og få det overstått sånn at jeg kan ligge på benken og vente til mannen min kommer hjem fra jobb. Så kan han gi meg en ryggmassasje, som jeg så sårt fortjener! Haha, vi snakkes ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg