Gla’ Mandag

Wow, for en fantastisk dag å våkne til! Mandag igjen og klar for en ny uke. Selv om jeg sov litt lenge i dag er det uansett ingenting som ødelegger dagen. Ja, allerede nå ser jeg at jeg kommer til å være litt filosofisk i dette innlegget. Men jeg våknet i dag og kjente på kropp og sinn at i dag er en BRA dag! Jeg hadde ingen vonde tanker, ikke noe vondt i kroppen.. bortsett fra gnagsåret på hælen.. Dagen min startet med å vri meg forsiktig bort fra kjæresten min, som bestemt hadde lagt armen sin rundt meg og holdt fast. Det er jo bare skjønt å våkne til Han har jobbet i natt, så jeg ville jo ikke vekke ham. Planen var å lage meg en lett frokost bestående av en liten skål med frokostblanding, og ett kokt egg, etterfulgt av en joggetur i skogen med Kira. Så får vi se hva som skjer 

 

Når jeg jogger med hunden bruker jeg en joggesele som gjør det mye enklere på turen! Da kan jeg lettere bruke armene, mens hunden løper foran meg. Genialt!

 

 

Nå er høsten her ♥ ♥ 

 

 


Plaster til gnagsåret mitt. Måtte bare få det med, hihi! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg