Calvin Klein

Jeg har så ekstremt mange trenings-og motivasjons brukere som jeg følger både på blogg og instagram. Og ekstremt mange av dem har noe til felles som jeg har lagt merke til nå i det siste. Mange bruker Calvin Klein undertøy! Jeg er jo ikke akkurat noen mote entusiast, selv om jeg prøver å henge meg litt på av og til. Så jeg vet lite om dette merke. Eneste jeg vet er at når jeg ser slike klær tenker jeg på Bjørn Borg. Husker det var så IN da jeg gikk på ungdomsskolen! Alle jentene skulle ha slike! Er nok en av de få gangene i ungdommen jeg virkelig prøvde å henge meg på moten. Det er nok ikke så mye å si om ett undertøy, annet enn at det er mykt og behagelig å bruke?

Jeg vet ikke om det har noe med at de trener, men undertøyet ser jo alltid ut til å passe perfekt til enhver kropp, og i tillegg ser de utrolig myke og soft ut. Da kan det jo kanskje være noe for meg også. Jeg har lyst på! Og så kom jeg tilfeldigvis over en annonse på nettet at outletweek.com har tilbud på Calvin Klein! Hm, skal, skal ikke? Jeg føler jeg har brukt veldig mye penger i det siste, etter jeg hadde fornyelsen av stua og frisørtimen.. Men det frister litt for mye? Eneste problemet mitt er at jeg ikke vet helt 100% om jeg kan stole på denne nettsiden. Har aldri hørt om den før, og det skurrer litt når jeg blar nedover siden og legger merke til at noen ord står på norsk, og andre på engelsk? Noen som har vært borti denne siden før?

 

44 kommentarer
    1. Eline: Jeg tenkte selv å bestille i grått 🙂 Så kanskje jeg bare skal gjøre det 🙂 Hvordan er str? Jeg har jo litt store pupper, men så at de ikke hadde i XL, så litt redd for at L kan bli for lite..

    2. Størrelsene er ganske normale. Jeg har min i small og den passer perfekt! Stoffet er ganske tøyelig og kan lett utvides, så tror ikke du trenger å være redd for at L blir for lite 🙂

    3. Siden har nettopp blitt åpnet så derfor er det nok veldig vanskelig å finne ut om den er trygg eller ikke..Veldig dumt for jeg ønsker også å bestille hjem undertøyssettet!

    4. hei Linda! så denne siden annonserte på facebook og gikk direkte inn, og tenkte jøss, det var billig! men tror ikke siden er legit, siden du kan kun betale med kort, det er ingen alternativer for sikker nettbetaling som paypal ect (noe som er gratis for nettsider).
      jeg søkte opp nettsiden http://www.scamadviser.com/check-website/outletweek.com og den er basert i Canada. så jeg annbefaler ikke kjøp herifra:) da vil du sannsynligvis ikke få noe produkt men kun tape penger:)

    5. Åå, den svir. Har akkurat brukt 600 kr på denne siden… Krysser fingre og tær for at det ikke er svindel! Noe jeg kan gjøre hvis jeg aldri får varene mine?

    6. Amanda: Off! Si fra da hvis du får varene? 🙂
      Jeg vet ikke, hvis du betalte med mastercard kan du jo stoppe betalingen slik at pengene ikke blir overført, tror jeg?

    7. Hei, fikk du noen gang varene dine fra Outletweek? Jeg har akuratt bestilt derfra og er kjempe bekymret for at jeg har blitt lurt:((( PLIS svar fort !

    8. Sarah: Hei! Jeg bestilte aldri noe der fra, siden jeg oppdaget noen surrefeil og syntes det var merkelig at noe stod på engelsk og noe stod på norsk på siden deres. Så jeg tenkte jeg ville sjekke litt bedre opp i det før jeg handlet. Håper ikke noen blir lurt hvertfall! Hvis det er fra utlandet så tar det ofte lenger tid enn hos andre nettbutikker som i Norge. Så kryss fingrene noen dager til! 🙂 Gi meg gjerne en lyd om du får varene dine!

    9. Jeg bestilte for 1 1/2 uke siden og har fortsatt ikke fått varene. Jeg har sendt dem Mail men de svarer ikke… Håper virker jeg får varene mine, jeg betalte ikke med MasterCard så jeg har isåfall mistet pengene….

    10. Hei, jeg har bestilt noe derifra for 2 uker siden. Og jeg har enda ikke fått det.. Har sendt mail men får ikke svar fra siden. Noen burde annmelde siden så ikke fler mister penger…:/

    11. Hei,bestilte fra de 4 oktober og det skulle ta 5-7 virkedager. Har ikke kommet noe enda.
      Har heller ikke fått noe bekreftelse på at det er sendt,eller noe sporing nummer?
      Sendte melding til de nå å etterlyste bestillingen.
      Var på facebook siden også, det er ingen som har lagt igjen noen kommentarer!
      Så er veldig usikker på om det kommer noe som helst nå!

    12. Hei! Jeg har selv bestilt 2 truser og venter fortsatt, jeg har ventet i seks dager nå, der det noen av dere som har fått det?

    13. Anonym: Jeg har heldigvis ikke bestilt, siden det er så mange som virker som de ikke får varene sine.. Håper virkelig ikke dette er svindel, og at dere får det dere har betalt for! Men synes det virker litt rart at det er blanding mellom språk på siden, og på facebook er det ikke lagt igjen en eneste kommentar.. og mange får ikke svar på mail de sender til dem. Internett.. lett å bli lurt! :s

    14. Hei!
      Dere, jeg er redd vi har blitt lurt av OutletWeek! Jeg bestilte varer 5.okt og fortsatt ikke fått, nettsiden er lagt ned og de ligger på lista over usikre nettsider. Jeg syntes det var en skikkelig ekkel tanke å bli svindla, ringte banken min og de sperret bankkortet jeg brukte på betalingen.. De kan ta penger fra kortet, sakte men sikkert .. 10 kr her, 10 kr der, så det er smart å sperre kortet så er man sikra!
      Tror også at jeg får igjen penger fra banken! For det er reklamasjon på handel. Så det er bra 🙂 Prøvde å si ifra til Facebook at det er en svindlerside, siden det var de som reklamerte for siden, men finner ikke ut hvordan jeg kan få sendt mail til de, facebook altså.
      Så dere, ring banken deres og få sperra kortet, vi kan ikke la de dustene der ta pengene våre!

    15. Therese: Off, godt dette kom frem!! Håper ikke flere går i samme felle. Det er så enkelt for svindlere når det gjelder internett at det er skummelt!

    16. Det er så flott å få hjelp!! Ble svindlet selv 🙁 ….har sperret kortet mitt, men lurer på åssen du fikk tilbake penger på reklamasjon fra banken? Hvilken bank har du?

    17. Gikk på samme fellen jeg også, forsto egentlig umiddelbart etter jeg hadde betalt at jeg hadde blitt svindla…

    18. Bestilte en Dr. Denim bukse der fra for snart 2 uker siden. Og da jeg skulle gå på siden igjen fantes den ikke. Så er svindel

    19. Outletweek er bare bullshit, jeg kjøpte 6 produkter for 500kr og har enda ikke fått det, skal i banken i morgen for å kreve tilbake pengene mine.

    20. Ikke bestill fra denne nettsiden! Har ventet på varen jeg har bestilt nå siden den 07.10, og den har enda ikke kommet.. sinnsykt kjipt for jeg har ønsket meg det undertøyet så lenge!.. Som noen andre sa lengre opp, så er nettsiden lagt ned, og jeg finner ingen andre linker inn til nettsiden. Pappa prøver å fikse og se om de har trekt noe mer, uansett så er det veldig kjipt. Har i hvertfall lært at jeg fra nå av skal være 100% sikker på at nettsiden er trygg før jeg bestiller noe igjen!

    21. Hei, jeg bekle også svindlet fra Outletweek.COM, for 1000 kr, er så skuffet, hadde gledet meg så masse! Betalte med Visa , er det noen mulighet får å få tilbake pengene?

    22. Jeg har også bestilt noe fra denne nettsiden som ble 179 kr! og når jeg prøver å gå på den igjen så står det at nettsiden er utilgjengelig… er dette en nettside som noen har opprettet for å lure andre? så jeg burde dra i banken å få tilbake pengene?

    23. Jeg bestilte for en god stund siden, og når jeg nå prøver å søke opp siden igjen finner jeg ikke siden. Jeg tror de har fjernet den. SÅ ALLE SAMMEN, IKKE BESTILL NOE FRA DEN SIDEN.

    24. Hei. Jeg bestilte også fra siden å ser at pengene er gått ut fra visa gull kortet. Kjøpte to bukser 04.10.15.( Men er det noen som husker om man oppgav noen annen informasjon enn kortnr?

    25. hvem kommer det opp at dere har betalt til når dere sjekker navnet på mottakeren? har sendt mail til tv2 hjelper deg. bestilte selv 4 ting der for 16 dager siden å fikk aldri mail på bestillingen, at varen er sendt eller noe å nå kommer jeg ikke inn på siden mer 😛 trudde de tingene som ble posten på face var godkjente seriøse bedrifter jeg :/

    26. Jeg kjøpte en bukse på outletweek for en måned siden, som fortsatt ikke har kommet! :/ ikke bestill derifra!

    27. Bestilte derfra for ca 2 mnd siden, og har enda ikke fått noe derfra. Har sendt mail også men de har ikke svart, så det var tapte penger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg