Smakebit

God kveld kjære lesere! 

Jeg sitter hjemme i kveld, enkelt og greit fordi jeg har jobbhelg og skal på jobb i morgen tidlig. Og det regner. Egentlig så finnes alle grunnene i dag for å sitte hjemme i sofaen og se på tv og bare kose seg. Selv om jeg har hatt litt fri nå, føler jeg lite for å gå på jobb i morgen. Er som om kroppen aldri får nok hvile om dagen. Det kommer seg helt sikkert etter hvert. 

Som sagt sitter jeg i sofaen og koser meg med tv. Samtidig putler jeg på med ett prosjekt som jeg skal ha klart til desember. Det handler litt om det jeg skal vise dere når tiden er inne for det, men her har dere en liten smakebit 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg