Kosttilskuddet LEAN

For første gang i livet skal jeg prøve å bruke kosttilskudd en periode, for å se om dette er noe for meg. Vent, der lyver jeg litt. Jeg har jo forresten brukt Betakaroten en liten periode i sommer, men aldri noe som skal hjelpe for vekta. Forever Living sin Forever Lean er ett kosttilskudd som kan gjøre det enklere å gå ned i vekt. Og det tror jeg på! Som med alt annet til Forever er jeg kjempefornøyd, så hvorfor skulle denne være noe verre? Vi gir den en sjanse! 

Jeg trenger ikke skrive alt som står om produktet her, dere kan heller lese litt HER på Forever sine sider om dere vil det. Men jeg vil bare få frem hovedsetningen for dette tilskuddet! Dette kosttilskuddet hjelper kroppen å minske opptaket av kalorier fra fett og karbohydrater, og på den måten bidra til vektreduksjon. Fettabsorberende fiber fra fikenkaktus og protein fra hvite bønner. Så gjenstår det å se da, om dette hjelper meg å gå ned i vekt. Gleder meg allerede til å dele resultatene med dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg