Jeg jogger, og liker det!!

Det skal ikke være greit å være lat! Foruten om de 3 timene jeg var støttekontakt har jeg bare sittet på rumpa og ikke gjort noen ting. Og når kvelden kommer får jeg selvfølgelig litt skyldfølelse for meg selv og det er nesten sånn at jeg gir meg selv ett lite bitchslap og Hey, nå må du ta deg sammen. Jeg var ute og tok meg en joggetur i går kveld, men skal man se resultater så må man stå på! Hver dag! Så, ut med seg. 

I kveld var det faktisk gøy å jogge. Jeg merker stor forskjell på nå og før da jeg begynte å jogge. Kondisen er kommet seg, og jeg kan jogge både lengre og fortere nå enn jeg kan huske. For noen år tilbake jogget jeg gjennom skogen her hver eneste dag. Selv om jeg egentlig aldri har likt å jogge. Frem og tilbake gjennom skogen, uten pause. Og da ble det jo plutselig gøy! Jeg merker jeg er på vei tilbake til den formen. Så bra at jeg kom meg ut, i dag også! 

Haha, alltid blinkskudd av jenta mi 

Jeg og “brukeren” min liker godt å lage mat sammen, så i dag endte det opp med taco og Askepott. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, Disney kommer jeg aldri til å vokse fra meg. Men jeg har en type som påstår han aldri har sett det før (yeah, right), så da må jeg benytte hver anledning til å kose meg med tegnefilm når han er på jobb, eller i det hele tatt ute av huset. Vi koste oss med god mat og tegnefilm, koste litt med hundene og gikk en liten tur på slutten av dagen. 

Ser dere det!? Vi bruker ris i tacoen. Hvem andre gjør det? Jeg trodde det var helt normalt, helt til.. ja da ALLE andre sa det høres merkelig ut. Men dette er jeg vokst opp med, ris i tacoen. Veldig godt! Prøv det! 

Åja, tror jeg glemte å si det! Men dette er Celina, hunden til tanten min. Jeg passer på henne mens tanten min er i syden! 

Nå er det bare en god og varm dusj som venter på meg, så skal jeg krype under en varm dyne og vente på at typen skal komme hjem fra kveldsvakt. Natta ♥ ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg