16 uker igjen av året!

Hei og hopp! Jeg er straks på vei ut dørene for å komme meg på trening. Og selvfølgelig skal jeg sykle til treningen! Jeg har visst hva jeg skulle gjøre denne dagen helt fra fredag av. Det er nemlig bare 16 uker igjen av året, og siden det bare er 16 uker igjen av året har jeg satt igang med en 16 ukers Challenge for meg selv! Det skal såklart vare året ut, siden det bare er 16 uker igjen av året! Det vil si at jeg skal prøve så godt jeg kan å kvitte meg med mest mulig overflødig kilo, spise sunt, men samtidig leve livet! Det blir spennende å se om jeg klarer dette. Jeg har sagt til meg selv at dette er siste sjanse for meg å endre på kosthold og trening for i år. Slår jeg ikke til nå, går året forbi og jeg sitter igjen med å ikke ha oppnådd noe i det hele tatt. Det er jo ikke så dramatisk som jeg skal ha det til nå, men det blir en liten vekker og motivasjon for meg å gjøre en endring jeg kanskje burde gjøre for mange måneder siden. Tenk! Det er faktisk bare 16 uker igjen av 2015!

I dag blir det en times styrketrening, så har jeg meldt meg på Pilates klokken halv 9. I tillegg til å sykle til trening og hjem igjen. Dette kommer nok til å bli T-U-N-G-T! Men heldigvis blir det bare lettere og lettere. Nå må jeg bare få på meg den stilige 2XU treningsbuksen jeg fikk av min kjekke mann, så er jeg klar! Vi snakkes 

Har dere satt dere mål for resten av året? 

 

Følge meg på Instagram? Lindalovise91 ♥

3 kommentarer
    1. Liv Hege: Ja, tiden går fort! Heldigvis er jeg veldig glad i julen, og synes det er utrolig koselig med slike forberedelser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg