Min kveld med nytt inventar

Jeg har så mye energi om dagen! Og i dag gjorde jeg endelig noe med det. En joggetur på kveldstid i Norheimskogen var helt fantastisk deilig, tro det eller ei! Satser på dette blir en fast rutine etter noen ganger. Typen har stort sett sovet i dag, siden han jobber natt, og ut på dagen har han vært ute på ærender. Så jeg har så og si hatt dagen for meg selv. Men det gjør ikke noe det når han kommer hjem med både McDonalds og en presang til meg! To vaser jeg har ønsket meg lenge og har gått forbi i butikken flere ganger. Og de passet jo så perfekt inn i stuen! ♥ ♥ ♥ Gode kjæresten min!


I dag ble det bare en rask og enkel middag på oss, McDonalds. Men så klarte jeg jo å komme meg ut for å jogge i kveld, så ingen dårlig samvittighet her i gården. Arh, hvorfor er det alltid slik at man skal ha dårlig samvittighet om man unner seg noe som inneholder litt mer fett i hverdagen? Jeg innrømmer det, jeg tenker slik selv. Hver gang! I huset er det fortsatt litt husvask som venter på meg, men det tenkte jeg å bruke dagen i morgen på. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden. Typen jobber netter denne uken, og da har jeg en tendens til å legge meg litt sent og sover derfor noen timer ekstra på morgenen. Rart hvordan man blir vant til å sove ved siden av noen, og når de ikke er der så forandres hele soverytmen. Slik er det hvertfall med meg. Nå skal jeg slappe litt av, ta meg en god dusj og så er det rett i seng! Såe.. god natt ♥ ♥

Mine to som leker seg Ikke spør meg hvorfor den ketchup flasken alltid kommer med på bildene..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg