Litt blogging i en travel hverdag

Hei dere! Jeg har hatt det ganske så travelt denne siste uken, og for å si det slik så har jeg nesten glemt ut bloggen litt. Flaut.. Dumt å si det, men det er sant. Jeg driver med noe for tiden som tar masse tid og energi fra meg. Jeg tror ikke jeg har sagt hva det er til dere enda, men jeg skal si det ganske snart! Så alt i alt så har det ikke vært mye tid til blogging. Men nå har jeg litt fri, så da skal jeg klare å sette av mye mer tid!

Som vanlig er det litt “kleint” å bare hoppe i ett helt random blogginnlegg når man har vært borte såpass lenge som jeg har. Men for å begynne en plass: Jeg og Tina tok oss en tur med hundene i Djupadalen i dag. Det er så utrolig fint vær i Haugesund i dag, og jeg gikk for det meste bare i t-skjorte på turen opp langs Krokavassnuten. På toppen blåste det en god del, men ellers var det en herlig luftetur for både oss og hundene! Jeg har så vidt begynt å trene igjen, så denne turen var en god oppstart på en litt mer aktiv tilværelse enn det gjerne har vært nå de siste ukene. Jeg jobber fortsatt med å få med meg Andreas på trening! 

 

Kira poserer som vanlig villig på bilder ♥ ♥

Vi brukte ikke så veldig lang tid på å tråkke oss opp til toppen!

Denne holdt Tina på å tråkke på!

Den lange turen vår var ingen sak for lille Frøya! 

Ellers må jeg bare si at jeg har det veldig bra i disse dager! Travelt, men utrolig kjekt. Jeg har fått jobbet mye, har en utrolig god kjæreste og en fantastisk hund som lyser opp dagene mine! Jeg har også nå begynt å lage meg en slags timeplan for å få alt til å gå rundt. Jeg er en kreativ person og liker å hive meg på alle mulige slags prosjekter. Dette tar tid, så til slutt må man bare lage en plan man kan følge for å få tid til alt sammen. For jeg vil gjøre ALT! Dere skal såklart få litt mer innblikk i hva jeg holder på med, så jeg skal begynne å skrive på ett blogginnlegg hvor dere gjerne forstår litt mer av hva denne jenta holder på med på fritiden. Så vent litt, så blogges vi om litt igjen ♥ ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg