Det er godt alt som er gjort

Gud, for en herlig morgen! Jeg sov litt ekstra lenge i dag, men hva gjør vel det når man har fri? I dag har jeg masse jeg skal gjøre. I kveld skal jeg ha min første “klubbkveld”, så jeg må lage mat og ordne litt i huset før de kommer. Jeg tenkte jeg skulle lage kremet pastasalat. Oppskriften skal jeg dele med dere i løpet av dagen. Vi blir ikke så veldig mange, noe 5-6 stykker. Det blir nok veldig koselig! Så har jeg litt postærender, om jeg skal kalle det for det. Det vil si, en god del post så må sendes avgårde. Ja, ikke alt går på facebook og mail vet du. Nå har jeg også sendt avgårde alle de klærne jeg ville bli kvitt. Så nå har jeg ikke ett eneste klesplagg jeg ikke vil ha i hus. Håper jeg da. Ah, det er godt alt som er gjort! Nå er det bare resten! 

♥ ♥ ♥

Nå må jeg lette meg fra sofaen og begynne på alt jeg skal gjøre i dag, så vi blogges litt senere folkens ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg